mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Allt flyter

Kategori: Allmänt

Ligger fortfarande på sjukhuset och vi har det riktigt bra. Allt flyter på och både grabben och min sambo mår prima. Man kan ju lugnt säga att ett planerat snitt är en helt annan sak än akut snitt.
Operationen, upp vaket och återhämtningen blir betydligt mer harmoniskt och personalen tar sig tid att förklara vad det är som händer. Vi är sjukt nöjda med alla som sprungit omkring oss.

Chocken över att det faktiskt var en grabb som kom ut har nu lagt sig och vi kämpar för fullt med att hitta ett värdigt namn till min son. Zlatan, Jimmy Floyd eller snoop är ju mina givna förslag men tyvärr uppfyller dem inte alla kriterier. Men vi jobbar på saken och närmar oss ett beslut. Yngsta dottern tycker fortfarande att han ska heta Benedikte för hon hävdar att det är ett kill namn.

I dag drog jag ner på stan och mötte upp en kompis som hakade på när jag skulle köpa lite kläder eftersom det vi hade med oss gick i en lite väl rosa ton. Det här blev resultatet.

Kommentarer

  • Viktoria säger:

    Grattis igen!! Kul med en grabb :). Jag å Lena tycker självklart att han ska heta Miro ;)

    2012-03-22 | 21:45:11

Kommentera inlägget här: