mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Född vinnare!

Kategori: Allmänt

Sitter och kollar in dotterns fotbollsträning och vad kan passa bättre än att göra blogg comeback?

Blev ju total sänkt av ryggproblem och gjorde min första träning på fem veckor i går. Skönt att vara igång igen men i dag är kroppen lika trasig som Pär Mårds hjärta efter Sveriges uttåg ur VM.

Ja det är väl för mycket som hänt sen jag skrev sist så godbitarna kommer här lite snabbt.

Firade 17 Maj i Norge och hade det super bra och när jag njöt som mest passade Chelsea på att glädja mig ytterligare genom att vinna CL!!!!

AIK trummar på bra och bara dem tar Gais på torsdag så kan vi gå till EM uppehållet riktigt nöjda.

Familjen mår bra och Gabbe växer i bra tempo. Stor tjejen har aktiviteter nästan varje kväll så det gäller att hänga med i svängarna.
Bjuder på några bilder från senaste veckorna!

Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: