mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Lite bilder eller många bilder....

Kategori: Allmänt

 
Oj vad kul att se att så pass många hittat in hit redan det första dagarna. Det betyder för min del att jag nu får lite press på mig att hålla det jag lovar.
 
Det som hänt sen jag bloggade i oktober är väl att mina barn vuxit så det knakar. Min äldsta tjej har typ blivit tonåring i alla fall så har hennes humör och språk blivit så som jag förväntade mig skulle komma om 5 år. Det bästa med det är att det två yngre lär sig massor med fula ord redan nu och dem kommer inte ha några problem med att slåss mot större motstånd men som jag brukar säga, dom är söta när dem sover.....
 
 
 
 
Jag har en otroligt cool familj kanske inte så konstigt med en så cool pappa
 
 
  
 
 
I julas passade onkel Alex på att styra upp ett kusin foto som om jag får säga det själv blev otroligt bra så jag bjuder på det med men sen lovar jag att det inte kommer flera i dag.
 
 
Nu skulle jag kunna avsluta med att berätta hur fantastiskt bra det var i går när Zlatan dominerade mot Barcelona men jag hoppar det och konstaterar bara att Zlatan är Zlatan.
 
Natta

Kommentarer


Kommentera inlägget här: