mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Kriga

Kategori: Allmänt

Onsdagkväll, barnen och jag är hemma själva då tjejen jobbar kväll. Tyvärr missar jag kvällens träning men som bonus får jag se AIK - MFF på tv om jag nu lyckas lura barnen att hoppa över allt skit som går på barnkanalerna. Men som alla vet så är ju hot och mutor föräldrars bästa hjälpmedel i vardagen.
 
Annars rullar det mesta på och kring laget jag tränar börjar det ljusna mer och mer och säsongspremiären nästa helg börjar kännas välkommen. Det flesta lirarna har kommit igång med träningen nu och förhoppningsvis tycker dem att det är ganska kul och att vi som tränare är ok.
Sista träningsmatchen liras på lördag i Gimo på konstgräset så jag hoppas det blir ett bra kvitto inför säsongsstarten.
 
 
Något suddig bild men det måste vara för att alla är så snabba.....
 
I morgon ska jag vara pappa ledig eftersom tjejen ska bort så på förmiddagen ska jag passa på att hänga med yngsta dottern på dagis. Hon har väl tjatat om att hon vill att jag ska vara med en dag i säkert ett år så det är tur att jag hinner det innan hon slutar där till sommaren.
 
Nej dags att börja tagga till inför matchen, KRIGA Gnaget!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: