mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Bra helg

Kategori: Allmänt

En fullspäckad helg är över och jag sitter mer eller mindre sänkt i soffan.
Gårdagens avslutningsfest med innebandyn blev en riktigt lyckad tillställning.Eftersom fotbollsmatchen vi skulle ha på förmiddagen snöade bort fick vi planera om och våldsgästa en kompis för att ha någonstans att göra oss i ordning.
 
Väl på plats mötte jag bla Ronny & Ragge, Bond, Hannibal lector, Stanley Ipkiss, Fäbojäntan, bröderna fluff och många andra. Riktigt kul att så många lagt ner lite tid på sina utsmyckningar och festkommitten ska hyllas för all tid dem lagt ner på att göra kvällen så bra som den blev. Jag lovade ju några bilder så här kommer dem.
 
 
Chippen i the mask
 
 
Delar av festkommitten
 
 
2 av de absolut bästa för kvällen
 
 
En av bröderna fluff
 
Sen kommer vi då till mig själv och vad ska man säga? Identisk som orginalet:
 
 
Haha ja ibland får man bjuda på sig själv. Eftersom både A-laget och U-laget gjort en riktigt bra säsong med avancemang för båda lagen firades kvällen med guldmedaljer och skumpa.
 
 
Eftersom söndagen innebar barnkalas för min del så åkte jag hem i hyffsad tid vilket kanske fler borde funderat på eftersom dem vid 22 tiden intog sovläge och kom tillbaka starkare än någonsin en timme senare
 
 
Som sagt var det barnkalas hos oss i dag och 10 6åriga tjejer stormade in. Som tur var sken solen och alla barn var nöjda och glada.
Efter kalaset drog jag och tjejerna till Öregrund för att gå på bio. Croodarna i 3D stod på menyn och den var väl ganska bra. Det var nu gårdagen gjorde sig påmind så jag kan väl erkänna att jag försvan i drömmarnas värld några minuter i mitten av rullen. Men tjejerna var hel nöjda och filmen fick topp betyg.
 
 
Dags att krypa ner i sängen och ta igen några timmars sömn.
 
Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: