mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

NJUT

Kategori: Allmänt

Så var vi åter på resande fot med familjen Edvardsson. I år åkte vi inte till Astrid Lindgrens värld utan styrde kosan mot Göteborg. Vi har hyrt ett hus några mil utanför Götet som ligger precis vid vattnet. Vad Sägs om egen strand, båt, kajak, kanot och framför allt inga grannar!!
 

I går va vi till Birås och självklart skrev jag på twitter att jag va där för att snacka med x gnagaren Stefan Ishizaki om att det var dags att komma hem till Gnaget. Han svarade till mig men tyvärr för sent så jag får träffa han en annan dag.

I morgon blir det Liseberg och reste. Av veckan blir det till att turista i staden där alla heter Glenn.
Hoppas ni alla har det bra och då tänker jag speciellt på er i fotbollslaget som kör stenhårt just nu...

Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: