mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Fredags mys

Kategori: Allmänt

 
Fredagkväll lika med god mat och mys med hela familjen i soffan och i kväll är det lets dance på tvn. Kan vara bra att ta det lite lugnt eftersom vi har en riktigt bra helg framför oss. Höjdpunkten väntas bli söndagens besök på Friends Arena där AIK har hemma premiär. Jag och tjejerna ska dit med övriga gnagarligan från Östhammar och det är redan nu över 42000 sålda biljetter. Eftersom det är premiär ingår spelarbuss mottagningen så jag har förklarat för tjejerna att det kommer bli mycket bengaler och bomber. Kanske dem kan klä sig som små huliganer, typ så här:
 
 
I morgon står det match på schemat för laget och jag kan ju lugnt säga att det är betydligt mer jobb bakom kulisserna som tränare än vad man ser som spelare. Men vi har ett bra samarbete i tränarstaben så det är kul att jobba på.
 
Såg på FB i dag att mamma lagt ut en bild från back in the days, lik min son eller?
 
 
Från och med vecka19 ska jag varapappaledig och vara hemma och lära barnen allt jag kan. Nu vet jag att ni tänker att det kommer sluta i kaos och ja ni har rätt men kul ska det bli.Jag har ju faktiskt inte varit hemma med något av barn någon längre tid så det är väl på tiden.
 
Barnen har ju påsklov så dem har aktiverats flitigt medans jag själv jobbat. I dag var dem i väg till Åland och till mig köpte dem två stockar snus, en stor påse polly och ett äpple så jag är nöjd och det kan man lugnt säga att barnen också är.
 
 
Nu ska jag bara slutföra allt inför matchen i morgon sen väntar sängen och någon bra rulle, det har jag förtjänat efter timmar framför Let´s Dance.
 
PEACE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: