mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

AJ AJ AJ

Kategori: Allmänt

Ligger i soffan och tycker synd om mig själv och försöker stå emot smärtan som endast ett diskbrock kan ge. Har i dag varit till sjukhuset efter nattens smärtor och där konstaterade dem att det var et diskbrock och att jag skulle gå hem och lägga mig stilla och trycka i mig Alvedon och Ipren i några dagar så skulle smärtan försvinna.
Efter det kan man köra en magnetröntgen så får vi se hur man kan gå vidare.
Jag blev sjukskriven en vecka men hoppas självklart att jag ska kunna jobba och framför allt röra mig innan det.



Jag är ju ganska bra på att hitta ryggläge så vi får hoppas skiten går över fort. Käkar stumt dessa godbitar.



Min plan för fotbollssäsongen grusas ju ordenligt i och med denna "skada" men med tanke på att jag aldrig varit långtidsskadad under min sport "kariär" så ska man ju inte klaga. Vill ju väldigt gärna vara med nästa helg då vi möter mitt gamla lag Gräsö men det kan jag nog glömma.

Fick lite påskbilder från pappa sen barnen var där som jag tänkte bjuda på, varsågod.

 Nora

 Tuva letar ägg

 Hittat

 Fika nere vid sjön

 Hänger med farfar

 Fiskar eller?

 Nora försöker få fart på farfar

 Farmor steker i finvädret

Nej dags att trycka lite flera piller nu så ha en riktigt bra helg!!

Kommentarer

  • Vewe säger:

    Vet så väl, och tycker synd om dig!

    Viktig att försöka hitta smärtfria lägen. Se till att de skickar dig på MR om det inte är bättre om fyra veckor. Själv väntar diskbråckop för mig inom ett par veckor. Håller tummarna för dig!!

    2012-04-27 | 18:53:52

Kommentera inlägget här: