mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Tog mig runt...

Kategori: Allmänt

Tisdag kväll och jag sitter och glor på AIK som möter åtvidaberg i svenskacupen, ingen skön syn kan jag lova och i halvtid ligger AIK under med 1-0.

I lördags var det så dags för statsloppet i Östhammar och mitt sug för att ta mig igenom det 6,3 kilometrarna var totalt obefintligt. Målet var att slå två av killarna på jobbet och att inte stanna upp och gå, självklart klarade jag båda målen och joggade mig runt. Tiden var riktigt dålig men jag ville verkligen inte ta ut mig helt utan sparade på krafterna.

 orkade vinka till min dotter på upploppet

 En del av ligan vilar efter loppet

På kvällen var det dags för den årliga sommar festen med jobbet och i år var det Daniel som var värd. Ute i Ånö lever man inte som på alla andra ställen och ska man grilla ska köttet vara svart. Vi skrattade hjärtligt under grillningen men det smakade gott. En riktigt trevlig kväll i garaget hos Daniel som avslutades på Bowlan i Östhammar.
Min yngsta dotter som var med skötte kameran så några bilder kan jag bjuda på:

  Kollegan Marcus från Norrtälje

 Värden Daniel något vitare än vanligt

 Heffa

 Fotografen

I går gjorde jag min första fotbollsträning för min nya klubb vilket var riktigt roligt. Många roliga grabbar som lirar där så jag tror det kan bli riktigt skoj återstår att se hur mycket jag kommer hinna vara med. Sa till tränaren i går att jag säkert kommer missa en del eftersom jag har mycket att stå i. Hoppas i alla fall att man kommer i form igen och kanske lira någon b-lagsmatch.

Aik får stryk så jag loggar ut!!

Hej!

Kommentarer

  • emrik säger:

    Var där och såg matchen live, aik var inge vidare du! ÅFF vann väldigt välförtjänt! Hade gött!! :)

    2011-05-10 | 23:55:11

Kommentera inlägget här: