mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Äh jag drar.... hahahaha

Kategori: Allmänt

Sitter på lunch och har precis dragit i mig min låda så jag tänkte passa på att rita ner några rader. Inte så mycket som hänt senaste dagarna och det är väl lugnet efter stormen. Efter det jag skrev sist så har folk ringt, varit in på jobbet och snackat och skickat sms. Jag bara skrattar åt hela grejen och lägger det bakom mig.

En sjukt rolig sak som jag måste berätta hände här om dagen. En kompis till mig var riktigt less på allt för tillfället, dåligt med jobb, innebandyn gick dåligt och humöret var nere under vattenytan. Enligt ryckte så skulle han vara snäll och köra sin syster och en kompis till henne till Arlanda för avresa mot varmare breddgrader. Väl på Arlanda slänger han upp en kommentar på facebook som lyder, less på skiten så jag drar (typ) och hakar på till utlandet. Riktigt skönt gjort!!!

 

Själv har jag tränat i veckan med min ny/gamla klubb och hoppas få matcha i helgen som kommer. Efter matchen blir det raka vägen hem för att ta hem pokerturneringen som äntligen dragit igång igen.

Lunchen slut så nu ska jag fortsätta slå in julklappar…..

Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: