mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Firar i Åre

Kategori: Allmänt

I går firade vi min sambos mamma hela dagen här uppe i Åre. Vi var till badhuset där jag gav upp efter ett par timmar och gick och satt mig i baren tillsammans med onkel Alex där vi vantade ett par timmar på att de andra skulle bada färdigt. Sen knallade vi till restaurangen där vi bokat bord och alla var supernöjda med maten som serverades.
 60 åringen
När vi kom hem tröck vi i oss tårta och det är det sista jag minns av den kvällen.... somnade på sofan när vi skulle kolla film och vaknade sen upp i min säng 09:30.
Lite bilder från kvällen:
Onkel Alex och Tuva
 Nora sliten efter badet
 Glada norrbaggar
 Tuva tog lite kort, thats me

Nu ska vi käka frukost och se vad den här dagen har att bjuda på.
Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: