mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Jag vill ha sommar nu!!!

Kategori: Allmänt

Sitter och kollar in Barca och undrar om inte vilken träna som hälst kan klara av att vinna ligan med det laget? Det jag inte gillar är att dom ska stå och rulla boll i backlinjen  80% av tiden. Skulle bli galen om jag var Zlatan som springer och springer och springer men passningen kommer 1 av 10 gånger. Men tydligen så är det ett vinnande koncept så det e väl bara att fortsätta så. Nu tog dom ledningen också och som vanligt var det inte Zlatan.

I dag har jag jobbat i Norrtälje och tyvärr håller kunderna sig borta men vi gör mycket jobb via telefon så dagen har varit bra rent resultatmässigt.
I morgon ska jag ha PU samtal med min butikschef så kvällen ska tillbringas med förberedelse inför det mötet. Vet inte helt hur jag ska förbereda mig eftersom jag är ganska säker på att hon vet vad jag tycker och menar redan innan det här mötet. Man får väl bara hoppas att man inte får en massa klagomål och oväntade (dåliga) nyheter.

Ska väl försöka ta mig ner på ännu en fotbollsträning i morgon nu när jag är på g, som sagt så tycker jag det går helt ok just nu så det är väl bara att hålla i.

Längtar till värmen nu och det berömda ordet semester så här kommer lite bilder som visar hur skönt det kan vara:




Ahhhh snart e den här.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: