mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

ÅRE

Kategori: Allmänt

Nu är vi äntligen uppe i Åre och resan gick riktigt bra, drog direkt efter jobbet i går ( Onsdag) och var framme runt 01:30.
Har försökt blogga och skicka bilder i veckan från min mobil men jag får det inte att funka så jag jobbar vidare.
I dag fyller alltså min sambos mamma 60 år så det ska firas hela dagen.
Min storasyster Petra fyller också år i dag så vi har skickat mms där små tjejerna sjunger eftersom syrran skickat det på deras födelsedagar och det har varit väldigt uppskattat, så det var viktigt att det gick i väg i dag.

Skriver mera i kväll när jag hunnit tagit lite bilder och så. Vad veckan har bjudit på..... ja det kanske kommer i kväll men man kan väl säga att sportsligt har det varit en riktigt rutten vecka.

Höres i kväll

Kommentarer


Kommentera inlägget här: