mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Poker, jobb och lite annat

Kategori: Allmänt

Nu var det riktigt längesedan jag skrev och man kan väl säga att det som stulit min tid har allt att göra med poker. För det första så hinner jag egentligen inte skriva i dag heller men jag får hoppa över min dagliga syssla under lunchen i dag. Min absoluta favorit "bloggare" dagboksskrivare ja kalla han vad ni vill men Partyjack is back!!! För er som inte gillar poker eller som inte förstår alla konstiga förkortningar och så fattar jag att det inte är något för er men själv bara älskar jag att läsa det han skriver. En skön lirare som skriver på ett skönt vis och som delar med sig av det mesta här i livet så jag säger bara TY Sir:-)

Mitt egna online lir har legat nere även det ett tag och det roliga var att samma dag som jag gör comeback på svenskaspel så startar jag med att kolla vilka av mina polare som är inloggade. Den första är så klart Jacken och det är då han delar med sig i chatten att han är till baka i "blogg" svängen. Tror att den glädjen han gav mig då är grunden till att jag inte backat en enda dag sen dess. Det sjuka är att jag lirar på en alldeles för hög nivå för mitt kunnande (2-4kr) men ändå går det riktigt bra och jag känner mig bekväm. Har det senaste två dagarna mött killar som jag vet normalt sitter på 25-50 bord och jag går ändå plus varje dag. Hur ska jag tolka det?.... Har jag blivit så mycket bättre.... nej jag väntar med att uttala mig om det i några veckor till.

I går hade vi riktig julstädning hemma vilket jag normalt rent ut sagt hatar men även där kom den stora vändningen i går. Jag drog på mig lurarna, kopplade upp mobilen mot spotify och inser att spotify är det bästa som finns. Städningen flöt på sjukt bra likt Drogba ´fintade jag dammsugaren och sjöng för full halls till allt mellan himmel och jord. Allt gick så bra så vi körde hela huset på en gång.

Nu till en otroligt stor sak...... Man säger ju att en bild säger mer än 1000 ord så om jag ger er den här bilden och säger



Vi är tillbaka!!!!!!

På jobbet flyter det på fint nu och julhandeln ökar för varje dag. Det mest tragiska som hänt är att jag fått lämna i från mig Iphonen till våran andra butik som behövde den i TVÅ veckor. Fattar inte hur jag ska klara mig samtidigt ska jag egentligen bara hålla tyst eftersom jag "får" telefonerna av företaget och inte betalar en krona för att få andvända dom så det är väl bara att bita ihop. Så nu kör jag en Htc och det flyter på ganska bra.

Snart är det jul och i helgen ska det sista klapparna inhandlas, jag och tjejen drar in till Uppsala på lördag för att fixa dom sista lösa trådarna. Efter det drar jag och lirar match för att sen dra tillbaka till Uppsala och checka in i Tapouts lägen het som han lånar ut till mig och tjejen. Det betyder att det blir ett dyrt restaurang besök med efterföljande bio. Riktigt nice ska det bli och förslag på restaurang mottages gärna även förslag på bra filmer.

Nu är det back to work, seeeee ya!!

Kommentarer

  • Tim säger:

    kött köt&bar eller Peppar Peppar.



    Grymma restauranger

    2010-12-16 | 22:34:11

Kommentera inlägget här: