mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

I`m a looooser

Kategori: Allmänt

Efter en sjukt stressig dag stressade jag hem med barnen. Vi hann få med oss halva Bolibompa innan det var dags att natta barnen. Efter som sambon är i väg till en jobbar kompis i Eskilstuna så var tjatet efter mamma stort. Senare dök Tapout och Appon upp för en kväll framför mitt PS3. Helt sjukt att jag som äger spelet förlorar så mycket som jag gör. Får se till att boka in några kvällar när jag bara sitter och tränar så jag klarar av att vinna. Har iof kommit på att jag inte är en tv spelskille. Tycker nästan bara sportspelen är roliga och det när man möter varandra och inte spelet. Men jag lovar att bättra mig.

Eftersom tjejen är bortrest så blev det ingen innebandy träning för mig i kväll. Lite surt eftersom jag missade matchen i helgen och har hittat ett ganska stort sug. Ska träna på torsdag och hoppas på match på Lördag. Kul ändå att tjejen ger sig iväg på lite äventyr för jag kan ärligt säga att det är inte ofta hon drar i väg på saker så jag hoppas dom har trevligt.

Ser även fram i mot helgens lag fest med grabbarna i Gräsö IF. Vad festen kommer att bjuda på kommer jag berätta senare i veckan. Ska även göra mitt bästa för att ta några bra fest bilder.

Nu väntar en tom säng på mig så godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: