mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Skönt med Fredag

Kategori: Allmänt

Äntligen fredag och min dag på jobbet har varit riktigt bra. Ganska mycket folk och väldigt mycket att göra vilket gör att dagen gått sjukt fort. Men arbetsveckan är som sagt inte slut eftersom vi ska på konferens i helgen. Har aldrig varit på Grisslehams Havsbad som jag tror hotellet heter men hört att det ska vara riktigt fint, lite bad och spa ska man väl klara av. Kameran åker med så bilder kommer.

Veckans höjdpunkt för tjejerna är ju när vi har fredagsmys och i kväll var inget undantag. Medans jag fixade middagen klädda dom upp sig och det slutade med att Nora har på sig två kjolar och en klänning över det... snyggt. Tuva som är väldigt mode medveten sågade lillsyrrans klädsel och nöjde sig med en kjol. Eftersom dom inte kunde komma överens om vilken film/tvprogram vi skulle kolla på så slutade det med att Tuva kolla in Bolibompa och Nora Jordgubbslisa på film.



Själv har jag under dagen bokat tågbiljetterna till Norge resan. Barnen jublade av glädje när jag berättade att resan blir av. Har även bokat biljetterna till Onsdagens AIK match. Kollade lite på BP mot Göteborg i kväll och tyvärr slutade det med en övertygande seger för fiskarpojkarna. Ska bli riktigt kul att kolla in säsongens sista match mot götet om den nu kommer vara helt avgörande. Hoppas självklart att AIK redan tagit hem det innan den matchen men det gör ju ingenting om dom avgör i sista, bara dom tar hem det.

Nu ska jag kolla in vem som får lämna idol innan jag kryper ner i sängen och glor på en rulle. Måste vara pigg och allert i morgon under konferens passen. På söndag blir det garanterat live update på mobilen från AIK:s match mot Bajern för att ha sportradion i gång med snäcka i örat kan kanske tolkas fel av den som håller i konferens passet eller?

Natta

Kommentarer


Kommentera inlägget här: