mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Fredag, mys och tankar

Kategori: Allmänt

Kan inte annat än att inleda dagens pass vid datorn med detta sköna klipp

Och då får man ju bara mersmak och drar även denna:

Så nu mår jag bra:-)
Dagen har varit ganska bra och jobbet har rullat riktigt fint. Har för ovanligheten varit i butiken nästan hela dagen och snackat med många trevliga kunder, även en sjukt dryg människa som faktiskt var kvar i ungefär 1 timme och 40 minuter. Handlade han så mycket tänker ni.... nej inte ett skit men massa gratis hjälp skulle han ha, älskar kunder som han!!
Det bästa med arbetsdagen var nog att jag sålde min w995a, var iof lire dum och drog i väg den för 3800:- när jag säkerligen kunde ha tagit mer men som jag och mina vänner brukar säga: Pengar e inget problem:-)

Efter jobbet drog jag i väg och hämta stortjejen som åter igen följt med en dagiskompis hem. I bilen hem bubblade hon av glädje och fick fram att dagen varit kanon. Lilltjejen blev även hon hämtad tidigt på dagis av morbror och moster. Även hon var nöjd med dagen för får man hänga med mammas släkt blir man bortskämd:-) Godis och den middagen hon vill ha var givet så dit ville hon så fort som möjligt igen.

Hemma igen va det självklart fredagsmys så fram med chips,läsk, godis och film. I dag var det återigen Micke & Molle, en film vi sett ca 220 gg men det roliga är att lilltjejen är lika inne i filmen varje gång. Efter det somnade båda sött i sina sängar, sweet.

Dagen i dag har många tankar rullat i mitt lilla huvud. Chattade med en nära vän i går som jag känt länge och hela hennes familj ligger mig varmt om hjärtat. Därför var det väldigt tråkigt att höra att en av hennes systrar och hennes man valt att gå skilda vägar. Vet ju att det varit ganska stormigt redan för flera år sedan men eftersom båda två är "stormiga" personligheter har jag alltid tänkt att det kommer ordna sig. Tyvärr var så inte fallet och jag hoppas att båda två kommer bli lyckliga och glada när allt är över. Vill ändå ge en otroligt stor mängd cred till båda två som verkligen inte har givit upp enkelt utan försökt med alla medel som stått i deras makt.

I morgon är det en heldag som kommer gå i rasande tempo och jag ser fram emot den med glädje. Därför ska jag nu se klart Idol och sen bädda ner mig med en film så att jag är pigg hela dagen i morgon.
Hoppas på mycket folk i butiken så arbetspasset går fort och sen ännu mer folk som stöttar oss under matchen. Känner på mig att det kommer gå bra i morgon:-)
Avslutar med det finaste på Youtube:


Peace

Kommentarer

  • Emrik säger:

    Lycka till imorgon, knusa dit stenhagen ordentligt :)

    2009-10-16 | 22:06:52

Kommentera inlägget här: