mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Bildspecial

Kategori: Allmänt

Eftersom dagen varit lugn har jag inte så mycket roligt att skriva om utan bjuder istället på lite bilder på mina nära och kära såååå varsågoood:

Lilltjejen glassar i solen

Stortjejen med bästisen Molly

Jag i min vanligaste pose

Glad sambo & dotter

Puss

Semesterbild med barnen Emriksson

Jag steker i DominikaskaRepubliken:-)

Vackra flickor

17:de maj firande i Norge

Älskar att chilla som sin far

Nu ska jag kolla in seriestarten av programet I Zlatans fotspår ska bli kul att se alla unga divor från Malmö. Zlatan e Zlatan och han är Kung!!!
Mer skrivande i morn. See ya

Kommentarer

  • Carola säger:

    Vilka härliga bilder!!

    2009-10-13 | 16:30:13
  • Jossan säger:

    Jättefina bilder Marcus!

    2009-10-14 | 20:06:00
    Bloggadress: http://josefinelarsson.blogg.se/
  • Anonym säger:

    härliga bilder!!! Nu får ni komma å hälsa på snart!!! fråga Tuva, hon vill!!! ;)

    SAKNAR MINA TJEJER!!!!

    2009-10-14 | 20:48:14
  • Eve säger:

    det var från mig... glømde skriva namn ;)

    2009-10-14 | 20:49:24
  • Mackant säger:

    Fina objekt = Fina bilder, enkelt:-)

    2009-10-15 | 23:56:37

Kommentera inlägget här: