mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Tack Lagerbäck

Kategori: Allmänt



Dagens stora snackis är så klart att Lagerbäck tackar för sig. Det är en stor ledare som uppnått otroliga resultat genom åren. Enligt mig så kommer ett tränar byte inte räcka till för att bli ett landslag i världsklass. Nej många spelare behöver bytas ut och nya talanger behöver upptäckas. Som jag skrivit tidigare så har vi inte tillräckligt bra spelare för dagen.

Annars har dagen varit ganska lugn. Klev upp och drog i oss en snabb frulle för att sedan skynda oss till stortjejens gympa. Under tiden hon var där gled jag och lilltjejen runt i bilen för att fördriva tiden. Kollade in lite nybyggda villor och krossbanan som är under renovering.
Senare drog tjejerna ner till mormor & morfar medans jag pysslade lite här hemma. Resten av dagen bestod av bus, mys,vi på saltkråkan, teletubis och bolibompa. Nu sover dom sött och jag kollar på någon film om Hagamannen.

I morgon börjar en ny vecka som ser ut att vara ganska så fullbokad. Jobbar sexdagar i rad och kryddar veckan med lite träningar, matcher, AIK match och lagfest med fotbollen. Sen har även min sambo en del på gång och barnen sina aktiviteter i veckan så de rullar på.

Ska försöka knoppa tidigt i kväll så man får en bra start på veckan.
Sleep tight

Kommentarer

  • Martin säger:

    Jag tror inte heller ett "en ny röst" räcker till för att få landslaget på fötter. Lasse har gjort det bästa av det han har haft att tillgå. Typ.



    Härlig blogg.

    2009-10-11 | 22:08:25
    Bloggadress: http://dock.blogg.se/
  • Mackant säger:

    Coolt att min blogg guru e här inne och snokar. Nej jag har svårt att se vart dessa nya spelare ska hittas för inte hjälper det att tränaren är grym och har bra spelupplägg så länge spelarna inte klarar av det.

    2009-10-11 | 22:25:36

Kommentera inlägget här: