mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Besvikelsen är total

Kategori: Allmänt



Efter 90 minuters vånda står det då klart att Sverige inte kommer spela kommande VM. Känns helt tomt och man har bara lust att såga alla ruttna spelare. Vi har helt enkelt inte tillräckligt bra spelare, Ellos Anders var nog den mest anonyme svensken för dagen. Märkte att han var med när han drog på sig en frispark i 92:a minuten. Har vi inte bättre innermittfältare än så. Samuel Holmén kunde ju stått med sina lag poolare i danska klacken eller nått för nytta på planen gjorde han ju inte. Vem ska då spela istället för dessa usla spelare? Hm ja har inget bra svar just nu men vad sägs om Pontus Wernblom och ska man ta med allsvenska spelare så varför inte ta med dom bästa? Nej jag menar inte hjältarna i AIK utan jag tänker på en annan Ellos spelare, Stefan Ishizaki som jag är övertygad om inte skulle göra det sämre.
Pontus W

Ishizaki i rätt tröja
Ja det är ju inte helt kört för Sverige men ska vi ha en liten changs så måste Ungern minst kryssa mot Portugal i pågående match, efter 18 minuter gör Portugal 1-0.... jaha hoppas kan man ju alltid.

Tidigare i kväll var jag och barnen i väg på en mycket trevlig middag hos barnens morbror och hans sambo. Alla från deras familjer var där utom min sambo som sliter på jobbet och moster Evelina som bor i Norge. God mat och god dricka( för dom som inte körde....) bjöds det på samt trevligt sällskap.

Nu är det väl bara att gå och lägga sig och önska att man vaknar upp i morgon med den stora nyheten att Ungern skrällde och vann.

Sov ni som kan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: