mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Sjukstuga

Kategori: Allmänt

Ja ha, att tro att vi skulle vakna upp friska och krya var kanske lite väl mycket önsketänk. Yngsta tjejen visade prov på dålig mage vid säng dags i går och eftersom min sambo redan låg sänkt så bestämde vi att jag skulle vara hemma med barnen så min sambo fick sitta på toa ifred.
Knallade upp med barnen och fixade frulle som vi tröck i oss i vanlig ordning men det skulle jag inte ha gjort. Efter det blev det skytte trafik till toaletten. Är väldigt glad att denna magsjuka inte innehåller spyor(endast för sambon) vilket är det absolut värsta jag vet. Tror att jag såg en liten vändning i sjukstugan här mot kvällningen när vi fick en leverans Proviva blåbärsdryck. Efter den måltiden har vi klarat oss från toa besök allihopa tror jag och hoppas vi får vara helt friska i morgon. Vad jag hört så ska man ha en dag som man är helt frisk innan man beger sig tillbaka till jobbet.

Min dag har alltså varit väldigt lugn så jag har inte speciellt mycket att berätta. Har surfat runt lite på mina vänners bloggar och olika sidor, rekomenderar er att kika in via mina länkar där jag lagt till några nya bloggar.

Missade träningen i kväll och har kommit på att det inte blir innebandy för mig på flera veckor. På torsdag var träningen inställd och nästa vecka drar vi ju till Norge så det kommer dröja ett par veckor... kanske skulle meddela tränaren snart:-)
Ser verkligen fram emot resan till Norge och hoppas att vi alla är friska tills dess.
Blir hemma i morgon med så vi får se hur matigt morgondagens inlägg blir.

Nu kryper jag ner i soffan igen och känner hur frisk jag blir för varje minut som går.
Bjuder på dagis bilden på mina söta barn:


Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: