mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Sova tidigt

Kategori: Allmänt

Slänger in ett "tidigt" inlägg i kväll (kl:22:11) eftersom jag ska tvinga mig i säng direkt efter detta inlägg. Känner att min kropp inte klarar av alla dessa sjuk sena kvällar/nätter. Inte ovanligt att jag kryper ner i sängen runt 01:00-01:30- En tidig kväll så börjar vi plocka undan vid 23 tiden och lägger oss runt 24:00. Försökte ett tag att ligga i sängen när svt sporten började men de funkade i två dagar sen tillbaka igen.
Kommer oftast i säng tidigare när jag e själv hemma med barnen för då e det ganska trist att sitta här själv från 19:30/20:00 när jag lagt barnen till 01:00

Arbetsdagen har inget roligt att komma med utan bestod som vanligt av beställningar, telefonsamtal, kunder och paketinslagning. Mamma & Pappa slog även till i dag på två nya lurar. Ja alltså dom var inte här utan litade helt på mitt omdöme om vad dom skulle ha. Tror jag hittat rätt modeller sen återstår att se om dom klarar av telefonerna:-)

Missade tyvärr kvällens julbord med jobbet. Sambon jobbar och ingen barnvakt va tillgänglig så de enda alternativet var att låta barnen 2,5 år och 5,5 år vara hemma själva eller dra på julbord.... Tråkigt att missa det men inget jag gråter över så här i efterhand. Kommer troligtvis vara piggas på jobbet i morgon i alla fall.

Hoppas kunna träna lite i morgon med laget men tror att de som ska in till sjukhuset inte kommer hinna hem i tid eftersom vi har tidig träning. Funderar på om jag ska ta och försöka mig på lite egen träning av något slag men vi vet ju alla hur det brukar sluta.

Nej nu e sporten på tv4 slut och jag ska tvinga mig ner i sängen. Har inte fått några rapporter från sjukhuset i kväll men tidigare i dag så såg de forsatt bra ut. Hoppas på mer information i morgon kväll när min sambo varit där.

Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: