mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Bättre & bättre dag för dag

Kategori: Allmänt

Ny vecka och den startar i full fart som vanligt. Va sjukt trött i morse och det var riktigt tungt att rulla ur sängen. Tröttheten hängde i hela dagen så på lunchen la jag mig ner i soffan i fika rummet och drömde mig bort i ca tio minuter. Hade jag inte stält klockan hade jag nog sovit ett par timmar.
Tror den riktiga julruschen startat nu för i dag var det bra drag i butiken vilket gör att dagarna säkert kommer rusa i väg ännu mer.

I går drog vi till våla för att hämta stor tjejen. Dagarna hos bästisen Molly va en riktig succe och hon var både glad och lycklig och framför allt ivrig på att berätta allt roligt dom gjort. Sen var det raka vägen hem eftersom tjejerna av ren tradition skulle runt och lussa lite.


Själv drog jag i väg och tränade fotboll eftersom veckan inte kommer innehålla några innebandyträningar för min del. Tjejen jobbar igen och när hon inte är på jobbet kommer hon försöka vara uppe på sjukhuset hos sin bror. Gällande hennes bror så har det endast kommit possitiva besked de senaste dagarna. Infektionsvärdet har fortsatt att sjunka vilket borde innebära att dom hittat rätt antibiotika men det är ingenting som läkarna bekräftat. Han är mycket mer vaken nu och får inte lika mycket sömnmedel.

Ska gå och knoppa nu så jag inte somnar på jobbet i morgon igen.
Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: