mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Grattis Sverige, den nya Zlatan är född!

Kategori: Allmänt

Ligger på sjukhuset och försöker smälta dagens händelse. Ett planerat snitt som absolut inte kunnat gå bättre än det gjorde i dag. Tjejen mår bra, förlorade väldigt lite blod under operationen och fick vara med oss hela tiden.

Den stora chocken var ju att det trots flera ultraljud där man sett att det varit en tjej alltså kom ut en pojke!!! Jag han t.om klippa navelsträngen och knäppa några kort innan en sköterska säger - oj nu kissar han var på både jag och en annan sköterska säger nej du menar väl hon. Jag kollar ner och förstår vad hon menar med, öh vad jag vet kissar inte tjejer uppåt...

För min familj lägger jag nu upp lite bilder och ja jag förstår att inte alla tycker det är kul med bilder som ser exakt lika ut.

Men som ni alla förstår så är den nya Zlatan alltså född i dag, grattis Sverige!

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Stort grattis till er alla igen! Han är jättefin och kommer självklart lira brallorna av alla han möter, han har det i blodet ;-)



    Kramar från Molénarna

    2012-03-21 | 22:33:56
  • Jossan säger:

    Välkommen fina kusin! :)

    2012-03-21 | 22:46:42
    Bloggadress: http://fantastiskakompliceradeliv.blogspot.com/
  • Addepadde säger:

    Tror Jossan drar den lite långt med att han har det i blodet.. Men jag ser talangen!! Black Zlatan, cant wait. Kanske ses i helgen:). Krama tjejerna.

    2012-03-22 | 08:10:50
    Bloggadress: http://addesword.blogspot.com
  • Ulrika säger:

    Grattis grattis till tje... jag menar killen!! En stjärna är född!!

    2012-04-02 | 20:37:30

Kommentera inlägget här: