mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

IKEA

Kategori: Allmänt

Sitter på IKEA och fikar och JA fikat är det bästa med stället. Hela familjen utom jag och förhoppnings vis Gabve bar älskar att vara här. Själv tycker jag väl som de flesta killarna att det är ett enda stort dagis för tjejer.

I veckan har fotbollsträningarna rullat på helt ok trots att jag har lite problem med ryggen. Men det blir ingen serie premiär för min del. Petad och inte ens placerad på bänken likt Tevez. Jag är inte förvånad eftersom vi har alla spelare tillgängliga och att jag då inte tar en plats på mitten är helt rätt. Självklart blir man ändå lite besviken och skulle jag inte bli det hade jag lagt av direkt. I stället blir det match på söndag med b skutan.

I kväll ska vi till syrran och fira hennes man som fyller år. Alltid lika kul att träffa familj och släkt men tyvärr är det ofta som vi missar träffar som denna så det är skönt när man får det att klaffa.

Så här nöjda blir dem av att gå på IKEA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: