mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Kortis

Kategori: Allmänt

Njuter av att vara ledig och får dagarna att gå i rasande tempo ändå. Helgens svensexa för Sebbis som han numera kallas var riktigt lyckad. Jag tog massor av bilder som snart kommer dyka upp här men först måste dom gås igenom.

Vi haffade honom på hans jobb innan vi drog in till Uppsala för att köra en riktigt rolig fem kamp. Kom på att jag drar hela dagen senare när jag kan krydda allt med lite bilder. Men jag tror alla var nöjda efter dagen och framför allt Sebbis var riktigt nöjd.

Mindre nöjd är jag över mitt tränande för tillfället. Missar sjukt mycket träningar just nu eftersom tjejen jobbar mycket kvällar. Har även missat alla matcher utom en i år eftersom helgerna är totalt full proppade. Nu när jag byter arbetstider så hoppas jag kunna vara med mera.

Ska kolla in sporten nu, för övrigt lästa jag i dag att Goitom förhandlade med AIK vilket gjorde mig glad men efter ca 5 minuter gick han själv ut på twitter och förnekade det hela så min glädje var inte långvarig.

Tror jag kommer vara en grym bloggare närmaste tiden då jag inte har så mycket jobb att stå i:-)

Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: