mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Hur ska jag orka?

Kategori: Allmänt

Sitter som vanligt klistrad framför Bigbrother som har blivit det stora kvällsnöjet. Tycker att det är så skönt facinerande att det finns så dumma människor som klarar av att göra så mycket duma saker på 100 dagar.

När vi ändå är inne på dumma saker kan vi ta upp lördagens statslopp. JAG VILL INTE!!!!!! Självklart är det försent att dra sig ur eller rättare sagt jag kan dra mig ur men då kommer jag få höra det i ett års tid. Visst det är inte så otroligt lång sträcka, 6,2 kilometer men har man inte rört sig på X antal månader så kommer det bli jobbigt. Visst skulle jag kunna gå igenom loppet men det skulle inte heller fungera eftersom en hel del prestige står på spel.

Skönast är min kollega Mr Pioneer som fick frågan hur mycket han tränat, jo då jag har tränat svarade han, jag springer till bilen när det regnar. Skön inställning och det otroliga är att han tar sig igenom loppet varje år utan att dö.

Fattar inte varför jag inte har börjat träna som jag sa att jag skulle göra.... ahhhhh

Just nu sitter min sambo och skrattar så hon kiknar och det är ju alltid bra om det inte var för att hon kollar på ett klipp som min kära norska vän och onkel till mina barn lagt upp sin blogg

Eftersom dom andra bara gled över hindret så sa jag att det där kan inte vara så svårt och gav mig iväg och ni ser ju hur det slutade.....

Fick även sms i dag från en AIK vän som var sugen på att dra på nästa hemma match. Suget att se AIK är ju stort och jag skulle självklart vilja se alla matcher live så nu ska jag kolla upp hur min sambo jobbar och när jag själv slutar denna dag.
Skickade även tillbaka VIP biljetterna jag fick senast tillsammans med en liten present som jag och grabbarna hoppas ska glädja det givmilda kollegorna i Stockholm.

Nej nu ska jag ta min ångest inför lördagens lopp och lägga mig och sova på saken.

See ya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: