mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Tid, kan man köpa tid?

Kategori: Allmänt

Spelet Wordfeud som jag har på min mobil har mer eller mindre blivit ett beroende för mig. Är ganska rutten på det men vinner i alla fall flera matcher än jag förlorar. Just nu har jag väl 6-7 spel i gång samtidigt och jag tycker att det är skit kul.

Annars har dagen varit ganska vanlig, jobb, hämta prinsessorna, fixat lite hemma och lagt tjejerna. Dagarna rullar på i ett tempo som jag verkligen inte hinner med i. Kan man göra så mycket mer än att kliva upp runt 07:00 och lägga sig runt 01:00? Får snart se till att vinna dom där 200 miljonerna så jag aldrig mer behöver jobba för det skulle ju ge mig 9 timmar om dagen att lägga på det jag inte hinner med i dag.

Tjejerna var ju en vecka hos mina föräldrar i Våla under sommaren på den efterlängtade sommarbyn. Där får dom pyssla, leka, träffa massa andra barn, sjunga och massa andra roliga saker. Pappa skickade över lite bilder i dag så jag bjuder på några.



Har för mig att det är runt 170-200 barn som är med.



Tuva ser ju road ut.....



Nora hänger med



Bästisen Molly, Tuva och Nora



Farmor, farfar, mina prinssesor och kusin Michelle

Längesedan jag skrev om AIK, just nu irriterar jag mig mest över nyförvärvet Karikari som vägrar leverera. Tycker han är näst in till värdelös och kan inte se det tränare Alm ser i killen. Som tur är går laget helt ok trots att guldet ser ut att hamna i Helsingborg. Har i år varit riktigt duktig på att besöka Stockholms huvudstad Solna under hemma matcherna och har mycket att tacka Stefan för det. Killen sitter ju på VIP plåtar och tjatar man riktigt mycket får man låna dom och det tar resan till helt andra nivåer. Tror jag ska ringa killen i morgon inför nästa hemma match.

Nu ska jag bädda ner mig och slå på en rulle och hoppas på att jag somnar innan 01:00 i kväll.

Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: