mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Sorry

Kategori: Allmänt

Helt galet…. Vad den här bloggen måste vara populär. Skumt bara att jag fortfarande har samma antal läsare men mer och mer folk vet om vad som skrivs. Kul tycker jag eftersom jag självklart vill ha många läsare men att det skulle leda till att folk blir sårade eller vad man ska kalla det har ju aldrig varit min avsikt.

Vaknade tidigare i dag när jag lagt mig för att vila lite inför min arbetsdag som hör och häpna började 12:00 av att mobilen ringde. Det var en person som jag känner på ytan men inte alls någon jag umgås med. Han ville bara framföra att saker jag skrivit i bloggen om en person var högst opassande och att personen i fråga hade tagit mycket illa upp. Vi sa båda två precis vad vi tycker om saken och han förklarade att jag och många med mig hade helt fel gällande det jag skrivit. Självklart tar jag åt mig eftersom det inte är min avsikt att göra någon ledsen men samtidigt var vi överrens om att det här är min blogg där jag skriver precis som jag tycker och känner.

Direkt efter samtalet slog dig mig att jag kanske borde ringa personen det hela rörde sig om men kom sen på att det var här han läste det så jag skriver det här, jag ber om ursäkt om jag skrivit saker som är felaktiga om dig eller det du håller på med och att skriva saker när jag är upprörd ska inte hända igen.

Vet egentligen inte om ursäkten har någon betydelse för personen i fråga för jag fick precis ett samtal från en annan person som var på plats när det jag skrivit kom fram till personen det gällde och hans svar på det var att jag kommer få smaka……. Så jag lämnar det hela nu och vet när jag ska göra mig redoJ

Ska jobba nu så jag skriver mera i kväll för det här var bara

Kommentarer

  • Ullis säger:

    Du vet väl att det är farligt att öppna truten och säga sin mening ;) Jag gillar när man säger vad man tycker och står för det! (och är man dessutom upprörd så kommer det ännu mer sanningar... Hihi)



    Och du.. Micke är jätteglad åt sin nya telefon! :)

    2010-11-19 | 21:37:04
  • Jossan säger:

    Sitter här och försöker komma på nåt snyggt att skriva, men kommer inte på nåt annat än att det är Din blogg och Du skriver vad Du vill :) Anar dock vem det är som känner sig kränkt och jag kan bara säga att det är ju verkligen moget att reagera på det sättet! En förebild för många... Ooops! Nä, råkade jag såra nån nu?! Det var inte meningen ;-)Skämt å sido så vet jag att du inte vill stöta dig med nån, men du har skrivit, eller sagt nån gång, att du behöver skriva av dig ibland för att inte pysa över. So, keep on blogging ;-)Och jag tror inte att man reagerar så starkt om det inte finns nån liten sanning bakom...

    2010-11-19 | 22:23:42

Kommentera inlägget här: