mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

En dag kvar

Kategori: Allmänt

Känns som en dålig bakfylla nu när fotbolls VM är över, speciellt när man kollar på svensk fotboll. Aik har i veckan spelat CL kval mot ett ruttet lag från Luxenburg. Självklart borde mina hjältar kört över korpenlaget med 4-5 mål men lyckades bara hänga en kasse och de på ett mycket märkligt sätt. Eftersom matchen inte visades har jag bara läst olika bloggar och nätsidor där alla är starkt överens om att AIK underprestera ännu en gång.
Målet kan ni se här:



Har tränat på min redan otroligt fina sving två kvällar denna vecka eftersom årets stora golftävling äger rum på lördag. Lagtävlingen ska spelas tillsammans med arbetskamraterna Pelle, Albin och en kompis Appe och mina förväntningar är skyhöga. Albin och Andreas är våra stjärnor medans jag och Pelle är.....ja låt oss säga att vi kommer göra så gott vi kan. Tror vi kan komma ganska bra om jag och Pelle bara lyckas med våra utslag. Ska försöka ta lite bilder ute på banan som alltid brukar vara roliga att ha kvar. Bilderna från förra årets tävling beskriver hur det gick då riktigt bra:-)

En arbetsdag kvar innan den efterlängtade semestern. I morgon blir det städning av mitt kontor som är fyllt av oklara uppgifter och mängder av pappersarbete. Så här ser det ut:


Högen till höger kommer bli tung att ta sig igenom men annars tror jag dagen kommer flyta på bra eftersom längtan efter semester är stor. På kvällen i morgon har chefen bjudit upp till det årliga poolpartyt som jag hitintills har lyckats missa alla år. Sambon jobbar till 21:00 så jag får se om jag och barnen tar en sväng dit och partar lite.

Sova nu och tvinga mig upp tidigt för sista gången på fyra veckor, ahhhh låter nice i mina öron!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: