mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Snart är det fredagsmys

Kategori: Allmänt

Går dagen bara flög förbi eftersom jag hade fullt upp nästan hela dagen. På jobbet börjar det dra ihop sig till helgens konferens och mycket snack rör sig om vilken klädsel man ska ha på middagen. Tjejerna har stora problem med vilken färg klänningen ska ha medans killarna tar det hela med ett stort lugn. Själv ska jag ha en kostym med skjorta och slips. Trots att jag missar JH´s 30 års fest känns det som att det kommer bli en bra helg. Planen är att ha mobilen på live update med Bajen-Aik och jag hoppas jag kommer få jubla några gånger under konferens passet.
Har även bokat in säsongens sista hemma match för AIK. På onsdag är jag tillbaka på Råsunda och det tackar jag min kära svärmor för!! Vi blir 5 starka killar som åker och jag hoppas på en bra match.

I kväll jobbar tjejen så min träning byttes snabbt ut mot en tv-spels kväll med Tapout. Hatar att förlora och det kan man säga att jag gjort i kväll. Tror det blev typ 1000-1 i matcher och det var inte till mig.... Innan denna förnedring har jag och tjejerna varit på simskola. Stortjejen börjar bli riktigt duktig i vattnet och det ska bli spännande och se hur hon klarar av klädsim som dom ska prova på sista gången. Fick iallafall ett sms från tränaren att det var match på söndag borta i Uppsala. Har ingen riktig koll på vilka det är emot men alla Uppsala lag i våran serie är bra så vi får se hur det går.

Snackade med Zingo i går och hoppas på att hinna träffa honom och hans familj under våran tripp till Norge. Saknar kompisarna som bor kvar då och då men det som är så skönt med dom grabbarna är att vi behöver inte snacka med varandra så ofta men när vi väl snackar så känns det som att det var i går vi sågs. Hoppas få svar på min ledighetsansökan i morgon och då är det bara att boka.

I morgon är det fredagsmys som gäller och en kväll med idol. Barnen har pratat om denna kväll sedan i söndags så längtan är stor. Själv tycker jag ju inte att det är lika mysigt eftersom tjejen jobbar och jag sitter själv när barnen somnat. Kanske borde passa på att träna lite på mitt Ps3...

Nu ska jag spöa Tapout en sista gång så jag får sova som en vinnare. Sa jag att det är Fifa10 vi spelar. Han får vara ett svenskt allsvenskt lag och jag ett landslag då är vi ganska jämna:-)

Sov gott!!

Kommentarer

  • JH säger:

    Synd att du missar festen och att du verkar kass på PS3 :)... Själv kommer jag köpa Uncharted 2 idag. Tror det kommer rocka fett!!

    2009-10-23 | 08:08:56
  • Mackant säger:

    Ja det suger ordentligt men jag hoppas ni får riktigt roligt. Jobbar på att bli bättre på Ps3 spelen jag har men det går trögt. Hur va spelet?

    2009-10-23 | 22:29:31

Kommentera inlägget här: