mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

One piece for me

Kategori: Allmänt

Så är vi inne på sista dagen här i Norge och i morgon tar vi flyget hem igen. Det har varit en riktigt skön semester men den lilla skillnaden med att åka hem till jobb och vardagsliv är att jag ser fram emot att börja på mitt nya jobb.

Sen jag skrev sist så har vi hunnit med mycket roligt här i Norge. Först drog vi in till Oslo för att turista och se på allt viktigt Oslo har att bjuda på.
Vi började med slottet där minstingen tyckte det var lite väl stort för bara två personer och stor tjejen undrade varför dom inte hade öppet så att man kunde få gå in och fika med kungen och drottningen.



Sen blev jag tvungen att visa stor tjejen party ställena som jag tillbringat mycket tid på och självklart tog vi en bild.



Och en glass nere på Aker brygge.



Jag var även in till Oslo själv en kväll för att möta upp två kompisar Hassan och Andis. En riktigt trevlig kväll med öl, mat och enormt trevliga samtal. Kvällen avslutades med att jag fick springa i full fart för att hinna med det sista tåget hem till Lilleström.

I dag har det varit en otroligt stor dag för mina barn.... Jag fyller nämligen år. Så för att fira min..host 26 års dag kom dom med frukost på sängen. Även en hel del paket fanns med på brickan, kolla in min nya snus hållare!!





När vi vaknat till drog vi iväg till en stor skidmässa där jag och Tuva gjorde årets bästa inköp. Hon har nekat många eftersom dom inte varit äkta så självklart kunde vi inte stå emot.



Får hon så vill jag ha



Så man kan lugnt säga att jag fått fina presenter i dag och hela dagen har varit topp. Efter att Tuva spöat moster Evelina på längdskidor på mässan så drog vi på restaurang och tröck glasstårta hemma i Lilleström.





Tackar för en riktigt bra födelsedag!!!

Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: