mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Lunch

Kategori: Allmänt

Sitter på jobbet i Norrtälje igen och som vanligt under lunchen sitter jag helt själv och äter min låda. Grabbarna jag jobbar ihop med här bor i staden så dom glider hem och käkar och lämnar mig här.

Ja det som hänt sen jag skrev senast är ju att det varit val i vårat underbara land och ja vad ska man säga..... Personligen tycker jag det bara är pinsamt att vi röstat in ett parti som SD. Att det finns många smy rasister i vårat land kom iaf inte som någon större överraskning för mig men att det var så pass många som sympatiserar med ett parti som SD det kom som en överraskning. Många säger nu att SD inte alls är rasister men vad står dom för då? Ja kanske den här killen kan förklara saken lite bättre:



Ahhh ok då förstår jag vad ni vill med eran politik..eller?

Orkar inte lägga mer energi på dessa människor och parti, Sverige har gjort bort sig helt enkelt men jag undrar fortfarande vilka människor röstade på SD?

Det andra som hänt i veckan är väl att jag äntligen har varit iväg och tränat innebandy med en annan klubb, tycker det gick helt ok för att vara första gången.Tydligen gjorde jag inte bort mig helt eftersom tränaren kom fram efter träningen och sa att det var ok att fortsätta träna med grabbarna.

Det roliga som hänt är att jag slog en signal till min vännina i USA som jag har berättat har en dotter som just nu behandlas för leukemi. Jag är riktigt glad att jag ringde för hon var så oerhört hoppfull, glad och tacksam för allt så hon gjorde mig glad och lugn bara av att prata med henne. Behandlingen är påbörjad och allt går bra i dags läget.

Lunchen tog slut snabbare än vanligt i dag så jag får tyvärr säga hej då nu.

 Jag och Lexi, min vänninas underbara dotter

Kommentarer


Kommentera inlägget här: