mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Lunch

Kategori: Allmänt

Sitter just nu på kontoret i våran nya butik i Norrtälje och trycker i mig lite lunch.

 This is me

Jobbet flyter på trots bristen på det stora kundflödet men vi har det helt ok här jag och min kollega Albin.

Va och tränade fotboll i går igen och jag börjar misstänka att någon som läser här har snackat med ledningen i klubben för i går kom helt oväntat en man fram och frågade om jag var redo att signa på för klubben. Självklart sa jag ja och mitt i träningen kom tränaren fram till mig och sa att han ville ha ett snack efter träningen.
Vi surrade lite gran och dom frågade om jag ville skriva på och att dom gärna vill ha mig med i klubben. När dom frågade hur pass mycket jag ville satsa så sa jag att ja inte har för avsikt att vara en B-lagsspelare vilket dom tyckte va bra. Sen får man ju självklart se hur långt det räcker och förstå mig rätt, jag har inga problem med att spela med B-laget så länge tränarna (och jag) tycker att jag inte platsar. Men jag ska i alla fall få en ärlig chans tycker jag innan jag blir sågad och nu tror jag att jag kommer få den.

Kvällens träning missar jag tyvärr eftersom jag själv jobbar ganska sent och min sambo ännu senare, tror dock att det inte gör så mycket eftersom det är match på fredag, blir nog välldigt lugn träning vilket jag inte är så mycket för, ni som känner mig vet ju att jag vill ha ett högt tempo, mycket löpning och gärna så lite boll som möjligt.... NOT!!!!

Hörs kanske senare i kväll efter AIK´s match mot Glenn.

Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: