mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

ÅÅÅÅHHH VI E AIK

Kategori: Allmänt

Ja då var det dags för lunch igen och med tanke på all mat jag tröck i mig uppe i Åre så består dagens frukost, lunch och middag av den underbara drycken Nutrilett. Inte så gott men ska man vara fin får man lida pin....

Går dagen blev riktigt bra förutom kaos körning inne i Stockholm som jag kan tacka min mobilgps för. Den la av när jag var på väg till Västberga för att hämta biljetterna och då blev det lite kaos kan man säga. Stort tack till Stefan som guidade mig rätt via mobilen.
Efter det flöt allt på bra, maten var god, platserna perfekta och AIK spelade en ok fotboll. Kul att Miran Burgics fick hänga tre kassar i sin sista match för Gnaget. Om jag ska klaga på någonting så får det bli det i förhand omtalade tifot, stor besvikelse eftersom man höjt det till skyarna innan matchen och sagt att det ska bli det fetaste i svenskhistoria. I mina ögon var det inget speciellt alls med det men ni kan döma själva för här kommer lite bilder.

 Tifot på norra

 Bengaler...kostar pengar det

 Don Björn

 Miran firar efter sitt 3 mål för dagen

 ? tror han heter Appon

Blev alltså en lyckad kväll med 4-1 vinst och nu ett välbehövligt uppehåll. Jo jag köpte även ny tröja men snålheten slog till och jag valde en billigare tröja som var ganska snygg den med. Bild kommer säkert senare men nu e lunchen snart över så jag säger bara:

ÅÅ vi e AIK!!!!

Kommentarer

  • Eric M.D säger:

    Det komiska är att för en gångs skull då nån spelare i AIK är het så drar han ;) men grattis till vinsten i alla fall :D

    Ser att du har mycket att göra på jobbet :P

    2010-05-18 | 13:35:44

Kommentera inlägget här: