mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Öppet.. i AIKs försvar

Kategori: Allmänt

I dag har den äntligen öppnat, våran nya butik i Norrtälje. Butiken som jag själv tycker är skit fin slog upp dörrarna 09:00 i morse. Eftersom det i första hand är en företagsbutik så var det helt väntat att folk inte hade köat hela natten utan det hela rullade på precis som väntat. Tror att det kommer gå mycket bra för oss i Norrtälje och många företag hittade oss redan första dagen. Lite smakprov kommer här

 Dagarna innan öppning

 Ser bra ut va?

Ni som har vägarna förbi är självklart välkommna in på Stockholmsvägen 26.

Annars har kvällen bjudit på en STOR besvikelse, Gais borta skulle vara tre givna poäng för Gnaget eftersom man inte förlorat mot dessa mini sillar på 19 år. 90 minuters lidande gav mig en käftsmäll med 3-1 i nyllet. Den enda lilla ljusglimt jag kunde se var åter igen
 Walid Atta.
Tycker han är den enda i laget som krigar och håller en skaplig nivå.

Alla tre målen kommer i boxen där vår finska målvakt Tomi Maanoja får mig att skrika efter Örat vilket jag inte hade väntat mig. Jag skriker även efter Dulee som behövs för att stötta Ortiz som inte kommit upp i en femte del av vad han visade förra säsongen. Nisse och Per måste höja sig betydligt för att inte prata om Bojan och Mutumba som i dag var totalt värdelösa. Orkar inte såga mer och efter matchen orkade jag inte ens vara sur för sämre än det här kan det inte bli....hoppas jag.

Helgens kvalmatch för oss i innebandy var otroligt nog en ännu större besvikelse än AIK i kväll. Vi blev totalt överkörda och fick se oss besegrade med 7-1, bara 6 mål att ta in i returmötet. Ja vad ska jag säga om matchen, INGEN i laget var bra och vi var väl åskådare mer än spelare.

När det gäller mitt önskemål om att fylla ut min spellista kan jag väl säga att det är många av mina läsare som inte vill dela med sig av sina godbitar. Tror det är sexstycken som givit mig sina favoriter av ca 100 stycken... please ge mig!!!
Tycker i alla fall att det blivit en skön blandning i min lista från er som tagit er tid. Hoppas fortfarande på att få in lite flera godbitar.

Tyvärr åkte min vän Emrik och hans lag ur slutspelet i innebandy i går i den Norska elitserien. Varför jag tar upp detta är för att få hylla en person i dagens inlägg. Emrik visade i slutspelet att hans tid bredvid mig i kjedjan har givit resultat genom att bli lagets bästa målgörare i slutspelet. Imponerande 9 mål och 2 ass blev det och från mig får han VG för det.

Tror veckan har mycket bra saker att bjuda på och ser framemot påskhelgen som väntar. Tror det blir en sväng hem till Våla för att besöka vänner och familj. Låter er veta hur veckan i nya butiken flyter på vid senare tillfälle.

See Ya

Kommentarer

  • Pelle P säger:

    Vill du ha musik?



    MGMT - Kids



    Nomy - Cocaine



    LMFAO - La La La



    The Temper Trap - Sweet Disposition



    David Guetta - Memories



    Bara o lyssna och njuta, kolla mixar med.. finns en hel del!



    Lycka till med kvalandet nu! Bara o börja hänga de i xet =)



    Vi hörs hej



    Pelle

    2010-03-30 | 17:01:56
  • Jossan säger:

    Hallå morbror! Svårt att välja ut några få låtar, här kommer iaf lite tips på artister/band som jag gillar:

    Angels & Airwaves

    Coldplay

    Detektivbyrån

    Gustaf Spetz

    Jonathan Johansson

    Mayday Parade

    Melissa Horn

    Melody Club

    Miss Li

    Motion City Soundtrack

    Neverstore

    Once

    OneRepublic

    Owl City

    Paramore

    Safemode

    Sophie Zelmani



    Ses i Våla!

    2010-03-30 | 19:51:10
    Bloggadress: http://josefinelarsson.blogg.se/
  • jv säger:

    Train- Hey,Soul sister

    donkeyboy- ambitions

    Dr bobmay- girle girle

    champs united- wavin flag

    weezer - My name is jonas

    Oasis-wonderwall



    2010-04-01 | 14:57:48
    Bloggadress: http://vastas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: