mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Soffan

Kategori: Allmänt

Eftersom jag legat sjuk sen i lördags så är det inte mycket som hänt. Har mest legat framför tvn och kollat på allt skit som rullar. MTV och E är dom kanaler som tar upp min tid på dagarna och på kvällarna är det barnen som kollar in barntv innan dom ska sova sen e de vanligt sappande fram tills vi inser att det inte finns något att se.
Nätterna hostar jag mig igenom och nu har jag en träningsvärk i hela bröstet som jag aldrig varit med om.

Från jobbet har dom ringt ett antal gånger och nu senast fick jag veta att det är kris med personal i morgon så jag har sagt att jag kommer in och provar jobba. Kommer garanterat hosta sönder kunderna men jag ger det en chans och ser hur det går.

Börjar bli riktigt sugen på att träna nu trots min ruttna insats senast. Funderar på att lägga upp ett LITET styrkeprogram som jag kan köra varje kväll innan jag ska knoppa in. Har ju försökt detta ett antal gånger och det funkar bra i ungefär en vecka sen är det som bortblåst.

Till helgen tror jag vi får fin besök från Heby, alltid lika kul att träffa mina "kompisar från förr". Riktigt kul är det också att de flesta av våra vänner har barn i samma ålder som våra barn och alla leker dom välldigt bra tillsammans så ofta är det faktiskt mina döttrar som tjatar om att vi ska bjuda hem deras kompisars familjer. Så till helgen kommer alltså familjen Edvardsson hit.

Nu ska jag fortsätta att kurera mig i soffan innan det är dags för att hämta barnen på dagis och uträtta några ärenden. I morgon är det back to work.

Pecae

Kommentarer


Kommentera inlägget här: