mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Midsommar

Kategori: Allmänt

Just nu vill jag bara ha semester och tycker därför att varje dag är lång varm och tung. Dagarna ser väl ungefär ut så här:
Jobba
Hämta barnen
käka
lägga barnen
Kolla VM
Lägga mig i sängen och snurra för att det är för varmt
Somna (drömma om semester)

Men här kommer i alla fall midsommar i bilder:

 Mina små tjejer

 Carola dukar upp

 Hillma ville inte dansa

 Jag Tuva och Gustav kollade runt lite

 Vilken blick....

Efter dansen på gammelhus var det fest på trollgatan.
 Lukas gillade lekarna

 Nöjd



 Nora redo att somna in

 Nej vi står upp jag och stor tjejen

En riktigt bra Midsommarafton får jag säga och ett stort tack till Tommy & Carola som orkar hålla i detta år efter år.

Vill passa på att säga ett stort GRATTIS till moster Evelina och onkel Alex som i kväll fick sin lilla pojke!!! Hoppas nu bara att dom döper honom till Ole gunnar gärna solkaer i efternamn:-)

Nu andra halvlek av Spanien mot Portugal och "bara" 12 arbetsdagar kvar till semestern....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: