mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Semester!!!!

Kategori: Allmänt

Ahhhh om ni undrar varför jag inte skrivit på ett tag kan jag bara meddela att jag har SEMESTER!!!!!!!
Det två första dagarna tog jag det bara lugnt och gjorde absolut ingenting, låg på soffan och sov och njöt av att ha semester.
Sammanfattar starten på semestern med lite bilder.


Vi startade med att ta en glass i värmen nere på sjötorget i Östhammar.


Sen drog vi till Stigtomta där Adde och Johanna har Johannas föräldrar som bor på en otroligt mysig gård. Där stannade vi i några dagar som innehöll besök på Kolmården, massor av god mat, god dryck och massor av trevligt sällskap.

Världens sötaste Felicia var självklart med


Bamse karusellen var populär på Kolmården


Hela ligan i Söderköping där vi sa hejdå till Adde&Johanna med familj.

Vidare till Linköping där vi knallat i Gamlastan, Tuva hitta en häst som hon tog på en sväng.

Ska försöka få till mobiluppladdningen till bloggen igen så kommer det flera bilder under semestern.
Det här är bara början....det kommer mera.....

Kommentarer

  • Tess säger:

    Linköping är mina hemtrakter och även Söderköping. Käkade ni glass på smultronstället? Det får man absolut inte missa när man är i Sörping

    2010-07-28 | 17:36:43

Kommentera inlägget här: