mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Sverige-Norge 2-0

Kategori: Allmänt

Ahhh kan väl inte säga mer än att vi just nu njuter i fulla drag. Vädret här uppe i Åre är helt kanon och åkningen i backen funkar ganska bra. I dag har till och med min sambo glidit ner för backarna och hon gör det riktigt bra. Små tjejerna är väl inte helt inkörda än för dom tycker fortfarande att det är roligare att åka pulka än slalom.

På kvällarna är det OS som gäller vilket funkar helt utmärkt för mig. Tjejerna tycker väl att det hade varit bra om det fanns fler kanaler än svt24, svt1 och svt2.... Tur för mig:-) Kan väl säga att det är ganska skönt att ha huset fullt av Norrbaggar nu, 2 guld till Sverige och Norge gör bort sig:-)
 Har väl inte så mycket mer att säga än att vi har det BRA nu!!

Bjuder på lite bilder
Jag vill också åka!!!
Tuva lärde sig fort
Bollhav lika kul som slalom
Peace

See ya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: