mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Inte vilken fredag som helst

Kategori: Allmänt



Ja då sitter man med lunchen framför datorn ännu en dag. Julhandeln har fortfarande inte dragit igång på fullaste allvar men det ökar lite för varje dag som går.
Dagens goda gärning är att jag hjälpt Mr Henning att få en Iphone till sjukt bra pris, snacka om att dra ner brallorna men jag kommer självklart kräva en motprestation som gynnar mig ännu mer.

Hemma börjar vi bli helt klara med köket och jag lovar er att jag aldrig aldrig aldrig ska hålla på med hantverksarbete igen. Det är inte mycket jag brukar erkänna att jag är dålig på men sånt här är jag verkligen sämst i hela världen på. Ta tex jobbet jag skulle göra i går, Jag skulle lite snabbt hänga upp två tavellister där enda kravet var att dom hängde rakt mitt på väggen.
Jag plockar fram skruvdragaren, skruvar, vattenpasset och ett glatt humör. Innan jag var klar var listerna skadade, väggen hade betydligt flera hål än nödvändigt och mitt humör ska vi inte ens prata om. Hur kunde juste jag bli så kass på sådana här saker...????

I dag är det fredag vilket alltid är kul men just den här fredagen är faktiskt lite speciell för i dag har jag och min sambo varit tillsammans i .....11 år!!! Ja jag vet vad ni tänker, hur har hon stått ut...ja jag ställer samma fråga själv. Vi får väl se hur vi ska fira denna årsdag men trevligt är att hennes syster och sambo kommer hem från Norge i dag men det skiter jag egentligen i för det är deras son jag vill träffa! Så kvällen kommer nog tillbringas i soffan gullandes med MAX.

I morgon blir det hemma premiär för mig med innebandylaget och det kan väl inte bli mindre succe än förra helgen hoppas jag. Efter matchen blir det raka vägen hem för att hålla i en något försenad födelsedagsfest för mig och min sambo och NEJ ni är inte bjudna.

Nu tillbaka till det jag lever för....jobbet

Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: