mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Here We Go!

Kategori: Allmänt

Sweet, efter sjukt mycket hjälp från en erfaren bloggare är jag äntligen på banan.( Thx Jossi) Har faktist funderat välllldigt länge på att starta min alldeles egna blogg. Hm.. varför tänker ni säkert nu och de är ju faktist en befogad fråga. För min del handlar de nog om att jag faktist älskar att skriva. Mitt enda lilla problem eller rättare sagt mitt stora problem är att jag är totalt rutten på att stava men eftersom de här är min och endast min blogg så tänker jag nog skita i de.
Vad kommer jag då att skriva om? Troligtvis de som händer runt om kring mig, min familj, mina idrotter, mitt jobb, mina vänner och en heldel om AIK s segertåg genom Sverige.
Ja hur intressant läsning de kan bli har jag inte en aning om men jag ska göra mitt bästa för att iaf jag själv ska gilla de jag skriver. Så Välkommen till Mackan T`s blogg!
Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: