mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Tråkig Tisdag

Kategori: Allmänt

I dag har det varit en ganska tråkig dag, har liksom inte hänt så mycket roligt. Vanlig dag på jobbet som jag kryddade med att bjuda kolegorna på AIK fika. Sände ut ett mail på förmiddagen att jag skulle bjuda på fika eftersom vi skulle fira AIK s segertåg i går. Fick många spydiga mail tillbaka men jag tror alla gillade äppelpajen min kära hade fixat.

Efter jobbet har jag inte gjort ett ruttet handtag, spelat poker i ett par timma med riktigt dålig timlön, kollat på underbara wipeout som gav många skratt. Nu slö tittar jag på Zlatan som dödade matchen efter ca20 minuter.

Missade kvällens träning eftersom min sambo jobbar så jag får köra extra hårt på torsdag. Tror vi har seriepremiär med innebandyn på lördag och sista fotbollsmatchen på söndag, sån helg gillar familjen....not.

Ska göra mitt bästa för att ha något roligt att berätta i morgon.

Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: