mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Pokerproffs

Kategori: Allmänt

Ja de blir jag nog aldrig! Som ni förstår så var gårdagens turneringen ren besvikelse. Tyckte själv att jag spelade ganska bra förutom en enda hand och de va inte den handen som jag åkte ut på. Varför är de alltid samma personer som har TUR i rätt sitvationer? Min sista hand va som så många gånger förr mot Hoggisch, han har pocket 3or och jag pocket 5or, självklart kommer de en 3a på river och turneringen är över för min del. Tror jag slutade på 12e plats av 27 startande. Vem som vann har jag inte en aning om eftersom jag snabbt skulle i väg på middag. I ren vrede spelade jag några händer cashgame och plusade iaf 150:- på ca 20 minuter. Sen bar de av till familjen Ericsson Emriksson. Där bjöds de på en riktigt god middag och god dryck. Kvällen fick ett ganska snabbt slut när de visades att yngsta dottern fått hög feber rättare sagt 39,6 fick vi veta när vi kom hem. I dag ska vi troligtvis i väg hem till mina Hoods. Mamma har fyllt år så hela familjen ska hem och fira. Måste slå en signal och kolla läget eftersom minstingen har feber även i dag. Stora syster ska stanna ett par dagar så vi åker nog dit en sväng så jag slipper få stryk av mina döttrar. Tyvärr missar jag matchen i dag mellan Ferro och Gräsö men jag räknar med att vi klarar av en storvinnst utan mig i dag. Inte så mycket mer roligt att delge just nu men återkommer under kvällen. Ha en skön söndag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: