mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

JAG Idol 2010

Kategori: Allmänt

Kul att se att det är så pass många som kollar in min blogg, ska bli riktigt intressant att se hur de ser ut om en månad eller två. Min tanke är absolut inte att få så många läsare som möjligt utan att få er som en gång läst här att stanna.

Just nu sitter jag som ett antal andra svenskar och glor på Idol 2009, sjukt pinsamt program men ack va roligt. Fattar inte hur folk kan ha så dålig självinsikt. Fattar ni hur taskiga kompisar och släktingar vissa måste ha som kommer dit och säger att alla tycker jag sjunger skit bra.... sen låter de som ja ni vet vad. Sen total sågar jag även dom idioter som kommer dit och sjunger, gör de as bra och sen säger att idol bara e skit, varför söker man då?
Själv sitter jag och kollar och blir mer och mer övertygad om att jag skulle vinna hela skiten om jag ställde upp. Självklart skulle jag även vinna Big Brother och Robinsson utan problem, visst är de väl så man tänker när man sitter och kollar eller är de bara jag:-) Så här ser jag min audition framför mig, jag glider in drar av en refräng med Toploaders Dancing in the moonlight. Laila skulle självklart tjuta av glädje, Andreas skulle hylla mig för min grymma styling och Bagge skulle skriva kontrakt med mig direkt på plats, hur svårt kan de va?? Ni fattar att jag driver va.

Min dag har annars varit ganska så vanlig men med en ganska så intressant cliffhanger inför morgondagen. Chefen sa att i morgon kommer de komma ett brev till dig från Samsung, öppna de så fort som möjligt och följ de som står i brevet. Då kommer du belönas väl... tror jag kan ana vad som väntar men vill inte hoppas för mycket. Så jag hoppas på de bästa och lovar att berätta allt i morgon.

Efter all dålig sång på idol så hade jag tänkt bjuda på lite av de bästa men min dator vägrar lägga till videon jag vill ha så de kommer en annan dag.
I morgon är de FREDAG!!! De ser vi fram i mot.

Hej hej

Kommentarer

  • Tonning säger:

    Kul Marcus!! Skal følge den fremover. Tar det som går på sportslige fremganger med en klype salt, du har alltid slitt litt med selvinnsikten :-)

    2009-09-17 | 22:47:39
  • Anonym säger:

    Du var ju en hejare på att sjunga i 9:an på spexet så de skulle nog gå kanon bra på Idol tror jag ;)

    2009-09-17 | 22:58:06
  • #73 säger:

    Skön blogg mannen! Kommer med spänning följa din och ditt lags framgångar i div4. Kanske möts vi i DM..

    Och det där med att du inte kan skriva stämmer ju inte! Bra jobbat!

    Kör på mate! =)

    2009-09-17 | 23:00:10
  • Eve säger:

    Tjenixen!!

    Ser att du absolut skulle platsa i Robinsson, bilden är väl tagen där i från... ;) saknar bara att det står SÔR på den oragne "buffen" ;)

    kul å läsa blogg, men jag er (som du vet) inte så intreserad av all den sporten;) mer Tuva ocg Nora!!! vi ska till karlstad i helgen å spela golf.. ni kan ju komma å hälsa på!! ;)

    vi hørs...

    krama mina skit ungar hårt från mig!!!

    2009-09-17 | 23:01:24

Kommentera inlägget här: