mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Jag gillar inte Skattesmitaren Selakovic

Kategori: Allmänt

Med risk för att få massa saker slängda i mitt fejs så vågar jag säga att skattesmitaren Selakovic är en av det fotbollsspelare jag hatar mest av allt i allsvenskan. Självklart är det han som på övertid i kväll avgjorde fiskarnas derby, på övertid också för att dra runt kniven i mitt hjärta lite extra. Personligen så tror jag att hela Allsvenskan kommer att avgöras i sista omgången då AIK möter Blowit på borta plan. Mina AIK vänner har pratat om att vi då ska träffas och se matchen på storbild i bowlinghallen i Östhammar. Vist skulle man vilja vara på plats i Göteborg men den resan tar jag inte. Nu är det ju uppehåll eftersom Zlatan ska möta bla Danmark på lördag. Den matchen vågar jag inte ens skriva om med tanke på hur dåligt landslaget spelat på senaste tiden.

Annars har det väl inte hänt så mycket denna måndag. Jag bytte profilbild på FB och det kanske jag inte borde gjort. Så många komentarer pga av en bild på mig har jag aldrig varit med om, tycker mig osa en viss avundsjuka bland mina vänner:-)
Fick en underbar länk skickad till mig av en trogen AIKare och jag tror faktiskt att jag lägger upp den här. Förstår att endast AIKare kommer älska den men den förmedlar vad fotboll är och våra kännslor just nu. Ta en titt, man behöver inte som jag se det i över 9 minuter.


Har funderat på det här med mitt mobilinnehav och kommit fram till att jag ska sälja 995an. Så om någon är sugen på en svart sonyericsson w995 så come to me. Ska sälja den för inköpspris+ den berömda momsen.
Arbetsdagen i dag har varit ganska tuff, tycker själv att jag hinner med väldigt mycket men önskar ibland att det man gör skall synas ordentligt. Trivs iallafall bra där jag är nu och hoppas att jag ska fortsätta utvecklas och tycka det är kul.
Sylvester, min datakonsulent jobbar faktiskt på att lösa allt med min bloggs utseende och jag tror det kommer vara till belåtenhet när det är klart. Kommer lägga upp betydligt mycket mer bilder och filmsnuttar när det är fixat.

Nu ska jag ta och sova lite så att jag inte tappar flytet efter helgen:-)
Peace

Kommentarer

  • Danne säger:

    Vi kan byta telefon så kan du ju försöka sälja min telefon istället.

    2009-10-06 | 06:57:54
  • mackant säger:

    hm... nja tror din kan bli svår såld. Min är nog borta snart många som hört av sig. Men du kan få köpa ny av mig om du vill:-)

    2009-10-06 | 12:23:30
  • Henkan säger:

    Vilka fina ord!! :)Trogen AIK:are in i benmärgen:)

    2009-10-06 | 16:00:22

Kommentera inlägget här: