mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Snart Helg!

Kategori: Allmänt

I dag har det hänt ganska mycket på jobbet, möte, beställningar, leveranser och lite kunder. Känns som att dagarna bara flyger förbi. Efter jobbet var det raka vägen hem eftersom stor tjejen skulle i väg på simskola. Jag och lill tjejen stannade hemma mot hennes vilja för hon kan faktist också simma enligt henne själv....

När dom kom hem var det bara för mig att ge mig iväg till kvällens innebandyträning. När jag kom dit satt de ca 20 personer där vilket var en trevlig syn. Alltid roligare att träna när det är stor uppslutning. Tränare för kvällen var Pelle.P och det var också positivt med lite nya influenser på träningen. Hur gick de då? Jo då helt klart godkänd innledning där jag som vanligt vann över Bulan i våra måltävlingar under övningarna. När vi lirade två mål bildade jag, Bulan och lillen en lina och vi mötte för dagen Salle, Kungen och JV. I början lirade vi ut dom totalt men efter ett avbrott med lite powerplay och skott så gick vi in i väggen och tappade allt vad spel heter. Har ju våran seriepremiär i helgen och det blir en tuff start där jag räknar med att just dessa två liner kommer vara helgens lag. Tror dock att Backman kliver in i den andra linan.
Motståndet i helgen står Österby för tror jag och vad jag minns fick vi stryk borta förra året, hemma minns jag inte vad de blev. Hoppas vi kan bjuda till och ge dom en ordentlig match.

I morgon drar barnen i väg med mormor och morfar till Rättvik på marknad så helgen kommer bestå av stor del sömn för min del. Ska bara slappa, glo på film och käka massor av godis, de låter väl som en bra helg?

I dag fick jag en ny telefon en sonyericsson w995. Tapout lånade ju en telefon av mig när han drog utomlands sist och inte helt oväntat söp eller jag menar tappade han bort den typ andra dagen så i dag fick jag min payback. Har inte startat den än utan spar nöjet till helgen.

Om jag orkar kommer det bli en del roliga saker här på bloggen i helgen,filmsnuttar och lite nya bilder men nu är det sängen som väntar. See ya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: