mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Slöar dag

Kategori: Allmänt

Blev inget skrivet i går eftersom någon hade limmat fast mig i soffan. Gjorde väl några försök på att resa mig men jag kan inte påstå att jag fick mycket gjort.
Tidigare på dagen träffade jag en av mina bästa kompisar Andis. Eftersom vi inte träffats på väldigt länge så var det ett kärt återseende. Vi tog en lunch nere på stan med övriga familjen och snackade massor om allt som hänt sen sist. Hoppas nu att det inte dröjer lika länge tills nästa möte.

Linda, Evelina och barnen tog en sväng ut för att leta på en rolig lekplats och jag tror dom lyckades:





Kvällen tillbringades som sagt i soffan och efter en sen dusch kom jag på att höra av mig till Emrik som sagt att han skulle ut denna kväll. Slänger i väg ett sms och får svar 00:22 att dom är på väg ner på stan. Efter mycket funderande tar jag och Alex en snabb promenad ner till stället Emrik skulle till. Klockan är nu 01:30 och vi kliver in på stället, efter att ha sök i genom hela stället sms:ar jag Emrik och frågar på vilken våning han befinner sig och får svaret att dom väntar på taxi!!!!! Eftersom klockan var nästan 02:00 och stället stängde tre så såg jag ingen anledning till att vänta på grabben längre och traskade hem igen.

I dag har det regnat hela dagen så vi har suttit inne hela dagen utom 45minuter som barnen trotsade vädret och lekte ute. Nu slöar vi åter i soffan framför Norska Robinsson och laddar upp inför hemresan i morgon.

See Ya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: