mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Inte Mycket men lite

Kategori: Allmänt

Planen i går efter min sjukt trötta dag var ju att jag skulle komma i säng tidigt och dra av riktigt många timmar i drömmarnas land. Självklart somnade jag till på soffan efter att jag petat barnen i säng och kunde sen inte somna när jag väl bäddat ner mig. Kollade in en film eftersom jag alltid nu mera somnar när filmen är som bäst men inte denna kväll/natt. Kollade sista gången på klockan 03:12 så det blev inte så många timmar med john blund som planerat. Var väl inte direkt vid medvetande när klockan ringde 07:10 men har ändå inte varit speciellt trött under dagen.

Har väl inte hänt allt för mycket i dag så dagen kan klassas som ganska standard. På sjukhuset fortsätter det att gå framåt så vi ser framåt med glädje.
Missar tyvärr morgondagens "julbord" med jobbet. Vi skulle dra till Hallsta av alla ställen där telia skulle bjuda oss alla på julmat. Eftersom min sambo jobbar och de övriga i familjen jobbar eller är på sjukhuset ställer jag in den middagen.

Hoppas jag har lite roligare saker att skriva om i morgon för det här blev ju inte allt för smarrigt. Jo höll på att glömma att jag träffade Tapout en lite sväng i dag. Allt var bra med honom och han såg ut att trivas med livet.

Nu Sängen och drömmar om SOMMAREN, för det här vädret e helt värdelöst!!!Hm... kom även på att jag besiktade bilen i dag..... SKIT bil e allt jag har att säga. Nästa vecka blir det en ny.

See Ya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: