mackanT

Sportgalen 3 barns pappa som skriver för att jag vill och kan.

Mellan dag men snart så....

Kategori: Allmänt

I dag har det väl egentligen inte hänt så mycket på sjukhus fronten. Han reagerade när de nära pratade med honom i dag med men tyvärr inga nya positiva framsteg. Bara hoppas att vi får några riktigt bra besked i morgon.

Min dag har annars varit helt ok, inte så mycket på jobbet vilket förundrar oss lite grann. Borde inte folk börja stressa med sin julhandel snart. Går väl lite i vågor det där så bara för att det var lite lugnt i dag kommer det väl smälla till ordentligt med folk i morgon.

Efter jobbet åkte jag och hämta stor tjejen hos sin kompis. Vilken dag hon hade haft, hämtad på dagis av sin kompis ( med mamma så klart) sen hade dom pysslat, bakat pepparkakor, ritat, cyklat till lekparken käkat mat. Hon var riktigt nöjd med dagen vilket gjorde mig glad.
Vi åkte direkt ner till svärföräldrarna och jag slängde i mig lite käk och fikade med stor del av familjen. Hem och nattade barnen och sen i väg på kvällens innebandy träning. Lite svårt med motivationen i kväll men det gick helt ok. Fuskar laget lyckades vinna kvällens internmatch så det var bara att plocka sarg som en förlorare:-(

Hoppas som sagt på många positiva besked i morgon från flera olika håll och kanter men framförallt från sjukhuset. Ska försöka sova lite nu och ladda batterierna.

Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: